Specjalista ds. zamówień publicznych

    Specjalista ds. zamówień publicznych

    Zakres obowiązków:

    • szacowanie wartości zamówienia, w tym weryfikacja poprawności opisów przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej, we współpracy z osobami merytorycznymi
    • prowadzenie rejestru wniosków dla zamówień poniżej 130 000 zł netto, w tym weryfikacja poprawności złożonych wniosków zgodnie z regulaminem wewnętrznym
    • opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień
    • przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie dokumentów opracowanych przez osoby merytoryczne, w tym przeprowadzenie postępowań w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych
    • realizacja zadań wynikających z Regulaminu udzielania zamówień publicznych i innych regulacji wewnętrznych obowiązujących w Spółce
    • udział w przygotowaniu planu zamówień publicznych i nadzorowanie jego wykonania
    • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia publicznego zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminem wewnętrznym spółki dla zamówień poniżej 130 000,00 zł netto, we współpracy z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie za zamówienie (w szczególności: szacowanie wartości zamówienia, notatki, wnioski do ZZP, OPZ, formularze asortymentowo-cenowe, zapytania ofertowe, weryfikacja ofert, weryfikacja projektów umów)
    • prowadzenie korespondencji z wykonawcami i z Urzędem Zamówień Publicznych
    • sporządzanie corocznych sprawozdań wymaganych przepisami Ustawy Pzp, kierowanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
    • współpraca z kierownikami i pracownikami jednostek organizacyjnych Spółki w ramach planowanych i prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
    • współpraca w zakresie zamówień publicznych z kancelarią prawną
    • udział w postępowaniach odwoławczych
    • wsparcie osób merytorycznych w przygotowaniu i nadzorze nad wykonywaniem umów w sprawie realizacji zamówienia publicznego
    • publikacja ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie podmiotowej Spółki


    Wymagania:

    • ­ wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
    • ­ praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych
    • ­ przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
    • ­ bardzo dobra organizacja pracy
    • ­ umiejętność pracy w zespole
    • ­ mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań finansowanych ze środków Unii Europejskiej

    Oferujemy:

    • ­ konkretne wyzwania zawodowe
    • ­ możliwość rozwoju
    • ­ stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • ­ prywatną opiekę medyczną
    • ­ miłą atmosferę pracy

    Prosimy o przesyłanie CV na adres: przetargi@halastulecia.pl z nazwą stanowiska w temacie wiadomości oraz z dopiskiem:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Wystawowa 1, w celu realizacji procesów rekrutacji”.