Od dłuższego czasu bacznie obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się otoczenie. Nie pozostajemy obojętni, dlatego stwierdzamy: CZAS NA ZMIANY.
Rozwijanie, łączenie, inspirowanie — to wszystko prowadzi do modyfikacji, które uczą czegoś nowego i dają szerszą perspektywę. Otwieramy się dosłownie i w przenośni. Czując proces zmian wewnętrznych, zdecydowaliśmy się również na graficzne zmiany.
Doszliśmy do wniosku, że Hala Stulecia — symbol Wrocławia i architektury modernistycznej — nie potrzebuje znaku specjalnego, dlatego pozostaliśmy przy znaku słownym. Oczywiście, z tyłu głowy mieliśmy symbol rozpoznawczy: czteroliść (tetrakonchos). Lekkość minimalizmu i prostoty, to to, czego zdecydowanie potrzebowaliśmy.
Logotypy są odzwierciedleniem topografii kompleksu. Hala Stulecia to nie tylko piękna kopuła. To też ogromna przestrzeń, w której skład wchodzi kilka miejsc: Wrocławskie Centrum Kongresowe, Plac pod Iglicą, Pergola i Fontanna Multimedialna. Uporządkowaliśmy te przestrzenie dodając im własne formy graficzne. Punktem łączącym jest wciąż Hala Stulecia, bo nasza stulatka jest najważniejsza.