Raz w miesiącu: dotykaj, badaj, sprawdzaj, dbaj – a przede wszystkim pamiętaj o swoich piersiach. Niech stanie się to Twoim nawykiem, który zostanie z Tobą na zawsze.
W październiku, który na całym świecie uznawany jest za miesiąc świadomości raka piersi, rozpoczęła się druga edycja kampanii społecznej „Me, myself & touch”. Inicjatywa skupia się na znaczeniu profilaktyki raka piersi oraz budowaniu nawyku regularnego samobadania.
Kampania pokazuje, że temat piersi nie jest już tabu – staje się częścią otwartej rozmowy o zdrowiu, samoakceptacji i uważności wobec siebie. Projekt zachęca do czułości wobec własnego ciała, przypominając, że troska o zdrowie to również forma miłości własnej. Głównym motywem kampanii są taniec i dotyk – symbole uważności, delikatności oraz świadomej relacji z własnym ciałem. Autorką koncepcji i reżyserką projektu jest Tala Dołgowska, jedna z najbardziej wyrazistych twórczyń młodego pokolenia.
Mieliśmy przyjemność wziąć udział w projekcie i udostępnić nasze wnętrza na potrzeby realizacji spotu.