Jaką salę wybrać?

Zaznacz interesujące Cię opcje. Poniżej filtrów znajdziesz sale spełniające zadane kryteria.
Charakter imprezy
Spodziewana liczba uczestników
Preferowany układ sali

Wyniki wyszukiwania

Do dyspozycji organizatora są pomieszczenia garderobiane znajdujące się pod trybuną C1. Znajdują się one na 3 poziomach (-1, 0 +1). Istnieje możliwość dowolnej aranżacji każdego pomieszczenia. Standardowo w garderobach znajdują się stoły, krzesła, kanapy lub pufy, wieszak oraz kosz na śmieci.  

Przeszklona z obu stron, nowoczesna i przestronna Sala Audytoryjna z fotelami w układzie amfiteatralnym na 989 osób + 3 miejsca dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Wyposażona jest w profesjonalny system oświetlenia konferencyjnego, system nagłaśniający, projektor, ekran o maksymalnej powierzchni 24 m² oraz kotary – niezbędne w celu całkowitego zaciemnienia pomieszczenia. W sali zapewniono również osobne pomieszczenie dla reżysera światła i dźwięku oraz garderobę dla artystów lub prelegentów. Różne warianty oświetlenia – od konferencyjnego po sceniczne – a także stała scena, pozwalają na zorganizowanie w audytorium zarówno obrad i wykładów, jak i imprez o artystycznym charakterze na najwyższym poziomie.

Lokalizacja: poziom 0 WCK

Dane techniczne:

  • scena o wymiarach 3,30 m x 23,80 m x 0,3 m
  • wysokość: od sceny do sufitu – 5,3 m, od podłogi do kratownicy – 4,6 m

Charakterystyka sali:

  • przeszklona powierzchnia z możliwością całkowitego zaciemnienia
  • amfiteatralna widownia – trzy odrębne sektory
  • możliwość demontażu pierwszych rzędów foteli, a dzięki temu możliwość pogłębienia sceny
  • 3 pomieszczenia garderobiane z zapleczem sanitarnym
  • dodatkowe pomieszczenie na kabiny symultaniczne lub pokój organizatora

Podstawowe wyposażenie i usługi:

  • podstawowy pakiet obsługi organizacyjno-technicznej
  • nagłośnienie typu Point Source, punktowe źródła dźwięku zapewniające pełne pokrycie sali dźwiękiem
  • oświetlenie sufitowe
  • multimedia – dwa projektory i biała ściana jako ekran projekcyjny
  • standardowe wyposażenie sceny – mównica, stół prezydialny, krzesła
  • internet Wifi

Powierzchnia targowa: 

  • podczas targów Sala audytoryjna spełnia rolę głównej sali prelekcyjnej

Dodatkowe informacje nt. sali:

  • oświetlenie sufitowe sterowalne poprzez protokół DMX
  • sala dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • internet Wifi
  • klimatyzacja i wentylacja

Sala Wielofunkcyjna usytuowana jest na przeciwległym końcu Wrocławskiego Centrum Kongresowego do Sali Zudytoryjnej i ma podobną kubaturę. Sala stanowi idealną przestrzeń bankietową. Przestronność sali i jej ułożenie na planie kwadratu gwarantuje organizatorom nieskończone możliwości aranżacji powierzchni. Z sukcesem gościmy tutaj bankiety i koktajle firmowe, gale i rozdania nagród, a nawet studniówki. Płaska podłoga, metraż oraz dwie przeszklone ściany zapewniają możliwość organizacji targów i wystaw z dostępem do światła dziennego. Z okien sali roztacza się widok na zabytkową Pergolę, Fontannę Multimedialną oraz Park Szczytnicki, co dodatkowo zachęca organizatorów, żeby w tej właśnie przestrzeni zrealizować własne wydarzenie.

Zapytaj o nasz pakiet bankietowy! 

Lokalizacja: poziom 0 WCK

Dane techniczne:

  • powierzchnia: 694 m2
  • wysokość: całkowita do sufitu – 5,6 m2, do kratownic – 4,4 m2

Charakterystyka sali:

  • rzut sali na planie kwadratu
  • płaska podłoga
  • dwie przeszklone ściany – dostęp do światła dziennego oraz opcja zaciemnienia w trakcie prezentacji
  • możliwość podziału sali za pomocą kotary
  • klimatyzacja i wentylacja

Podstawowe wyposażenie i usługi:

  • podstawowy pakiet obsługi organizacyjno-technicznej
  • nagłośnienie typu Point Source, punktowe źródła dźwięku zapewniające pełne pokrycie sali dźwiękiem
  • oświetlenie sufitowe
  • multimedia – projektory i biała ściana jako ekran
  • stoły i krzesła konferencyjne a w przypadku bankietów – stoły bankietowe
  • podesty sceniczne, słupki dekoracyjne, wygrodzenie palarni
  • internet Wifi

Liczba osób wg układu:

  • układ teatralny – 600 osób
  • układ szkolny – 360 osób
  • układ bankietowy (stoły okrągłe) – 350 osób (z przestrzenią taneczną i bufetami) oraz 420 osób (bez przestrzeni tanecznej, bufety poza salą)
  • układ koktajlowy – 600 osób
  • układ podkowa – 120 osób
  • układ koncertowy stojący – 800-900 osób w zależności od wielkości sceny

Dodatkowe informacje nt. Sali:

  • bezpośrednie sąsiedztwo zaplecza cateringowego i rozdzielni kelnerskiej
  • sala posiada bezpośrednie wyjście na Pergolę, istnieje możliwość wynajmu placu żwirowego przy Sali wielofunkcyjnej
  • możliwość dostawienia hali namiotowej z łącznikiem i tym samym powiększenie metrażu sali o kolejne 600 m2
  • możliwość ekspozycji samochodów w sali
  • sala dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Sale konferencyjne A, B, C i D usytuowane są na poziomie -1, po dwie w każdym ze skrzydeł budynku. Doskonale sprawdzają się jako powierzchnie do organizacji sesji równoległych i wykładów oraz indywidualnych szkoleń, sesji plakatowych czy spotkań biznesowych. Mogą stać się także dodatkową przestrzenią wystawienniczą lub strefa cateringową. Każdą z sal można wynająć osobno lub w całości.

Lokalizacja: poziom -1 WCK

Dane techniczne:

  • powierzchnia: Sale konferencyjne B i C po 162 m2, Sale konferencyjne A i D po 177 m2
  • wysokość: 2,6 m

Charakterystyka Sal:

  • dostęp do światła dziennego oraz możliwość zaciemnienia w trakcie prezentacji
  • możliwość połączenia Sal konferencyjnych A i B oraz Sal konferencyjnych C i D  w dwie sale  o powierzchni 339 m² każda
  • internet Wifi
  • klimatyzacja i wentylacja

Podstawowe wyposażenie i usługi sali:

  • podstawowy pakiet obsługi organizacyjno-technicznej
  • nagłośnienie i oświetlenie konferencyjne
  • multimedia – projektor i wysuwany ekran projekcyjny
  • stoły i krzesła konferencyjne, a w przypadku bankietów – stoły bankietowe
  • podesty sceniczne, słupki dekoracyjne

Liczba osób wg układu:

  • układ teatralny – pojedyncze sale po 150 osób, sale w układzie łączonym po 300 osób
  • układ szkolny – pojedyncze sale po 90 osób, sale w układzie łączonym po 180 osób
  • układ bankietowy (stoły okrągłe) – pojedyncze sale po 60 osób, sale w układzie łączone po 120 osób (bez przestrzeni tanecznej)
  • układ spotkanie na stojąco – pojedyncze sale po 180 osób, sale w układzie łączonym po 360 osób

Dodatkowe informacje nt. sali:

  • dwie sale skomunikowane są klatką schodową z Foyer przy Sali audytoryjnej (z Sali konferencyjnej A) oraz z Foyer przy Sali wielofunkcyjnej (z Sali konferencyjnej D) na poziomie 0
  • do Sal konferencyjnych A i D można wejść również osobnym wejściem prowadzącym z zewnątrz, pomijając hol główny,
  • sala dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Na piętrze Wrocławskiego Centrum Kongresowego znajdują się cztery mniejsze pokoje, doskonałe na kameralne spotkania o charakterze biznesowym. Można w nich zorganizować szkolenie i prezentację z ustawieniem szkolnym lub teatralnym dla 20 uczestników jednocześnie. To również idealna, wyizolowana przestrzeń na tymczasowe biura dla organizatorów wydarzenia i spotkania w małym gronie. Istnieje także możliwość połączenia dwóch sal w jedną, zwiększając tym samym ich powierzchnię.

Lokalizacja: poziom +1 WCK

Dane techniczne:

  • powierzchnia:

–  sala 351 – 26 m
–  sale 352 – 354 – po 28,5 m

  • wysokość – 3 m każda sala

Charakterystyka sal spotkań:

  • możliwość łączenia sal – 351 + 352 (łącznie 54,5 m2) oraz 353 + 354 (łącznie 57 m2)
  • wykładzina podłogowa
  • dostęp do światła dziennego
  • klimatyzacja
  • dostęp do internetu WiFi
  • bezpośredni dostęp schodami z holu głównego z poziomu 0 lub windą znajdującą się na zewnątrz przy wejściu głównym do Wrocławskiego Centrum Kongresowego

Podstawowe wyposażenie i usługi:

  • oświetlenie sufitowe
  • stoły i krzesła
  • możliwość dodatkowego wyposażenia sal w: telewizor, flipchart, dodatkowe meble (stoły, krzesła, wieszaki na ubrania)

Dodatkowe informacje nt. sal:

  • różne możliwości aranżacji sal – jako sale szkoleniowe, garderoby, biura dla organizatorów lub przestrzeń cateringowa

Liczba osób wg układu:

  • teatralny – 20 osób
  • szkolny – 10 osób
  • obradowy – 10 osób

Wydzielona przestrzeń VIP została stworzona na potrzeby przyjęcia specjalnych gości. Pokój o powierzchni 50 m² mieści się na piętrze obiektu, w bezpośrednim sąsiedztwie tarasu widokowego. Pomieszczenie zaaranżowano tak, aby umożliwić gościom spotkanie przy stole konferencyjnym z niezbędnym wyposażeniem multimedialnym oraz odpoczynek w części relaksacyjnej z wygodnymi sofami. Pokój VIP posiada własne zaplecze socjalne, aby ułatwić organizację obsługi cateringowej.

Lokalizacja: poziom +1 WCK

Dane techniczne:

  • powierzchnia: 50 m2
  • wysokość: 3 m

Charakterystyka sali:

  • dostęp do światła dziennego
  • własne zaplecze cateringowe i zaplecze sanitarne
  • internet Wifi
  • klimatyzacja i wentylacja

Podstawowe wyposażenie i usługi:

  • podstawowy pakiet obsługi organizacyjno-technicznej
  • multimedia – telewizor LCD
  • system nagłośnieniowy
  • stół i krzesła
  • zaaranżowana strefa wypoczynkowa – sofy i szklany stół

Ilość osób wg układu:

  • układ obradowy – 10 osób

Dodatkowe informacje nt. sali:

  • pokój VIP znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Tarasu Widokowego i Sal spotkań
  • przestrzeń dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • winda z wejściem od zewnątrz budynku prowadzi bezpośrednio na piętro, co umożliwia wprowadzenie osób bez konieczności kontaktu z innymi uczestnikami przebywającymi w tym samym czasie na terenie obiektu

Foyer to dwa przeszklone korytarze, każdy o powierzchni 345 m², które zapewniają wysokie, jasne i nowoczesne przejścia do Sali audytoryjnej oraz Sali wielofunkcyjnej. Powierzchnie te są idealne na przerwy kawowe, różnego rodzaju ekspozycje, stoiska wystawiennicze lub sesje plakatowe. Jedną ze ścian tworzą szafy garderobiane oraz lada, zaś we wnękach po przeciwległej stronie ustawione są pufy stanowiące strefę odpoczynku. We Foyer, podobnie jak w całym obiekcie, znajdują się ekrany połączone wspólnym dla całego obiektu systemem Digital Signage.

Lokalizacja: poziom 0 WCK 

Dane techniczne :

  • długość 30,60 m
  • szerokość 11,30 m
  • wysokość przy ladzie 6,40 m
  • wysokość w pozostałej części 2,90 m

Charakterystyka sali:

  • jedną ze ścian tworzą szafy garderobiane z wbudowaną szatnią mieszczącą 800 wieszaków w każdym z Foyer
  • w każdym Foyer znajduje się 24-metrowa lada recepcyjna
  • w każdym Foyer znajdują się ekrany połączone wspólnym dla całego obiektu systemem Digital Signage

Powierzchnia targowa:

345 m2 (każde Foyer)

Ilość osób wg układu:

  • układ koktajlowy na stojąco – 300 osób

Dodatkowe informacje nt. sali:

  • foyer spełniają wiele funkcji – podstawowa to ciąg komunikacyjny do Sali audytoryjnej i Sali wielofunkcyjnej, szatnia lub przestrzeń cateringowa i wystawiennicza

Taras widokowy to wyjątkowa powierzchnia w kształcie litery „T”, znajdująca się na dachu Wrocławskiego Centrum Kongresowego. To miejsce, z którego rozciąga się malowniczy widok na zabytkową Pergolę, Park Szczytnicki oraz największą w Polsce Fontannę Multimedialną.

To idealna przestrzeń do organizacji niepowtarzalnych konferencji prasowych, przerw kawowych czy koktajli podczas odbywających się  w kompleksie kongresów i konferencji. Taras widokowy oferujemy również klientom indywidualnym zapraszając do organizacji wydarzeń okolicznościowych takich jak komunie, spotkania rodzinne czy ceremonie zaślubin.

Lokalizacja: poziom 1 WCK

Dane techniczne:

  • powierzchnia w kształcie litery T: 345 m2

Charakterystyka sali:

  • płaska podłoga
  • przestrzeń w kształcie litery T
  • internet Wifi

Podstawowe wyposażenie i usługi:

  • podstawowy pakiet obsługi organizacyjno-technicznej
  • możliwość zadaszenia – biały namiot o wymiarze 12 x 8 m

Powierzchnia targowa: nie dotyczy

Ilość osób wg układu:

  • układ bankietowy przy stołach okrągłych – 70 osób
  • układ na stojąco – 120 osób

Dodatkowe informacje nt. sali:

  • najlepszy punkt widokowy na tereny zewnętrzne kompleksu Hali Stulecia

Prostokątny teren pomiędzy Wrocławskim Centrum Kongresowym a Fontanną Multimedialną nazywamy Placem żwirowym. To część Pergoli, która doskonale sprawdza się organizacyjnie jako miejsce koncertów plenerowych ze sceną usytuowaną tuż przy Sali audytoryjnej, gdzie często odbywają się także kiermasze pod chmurką lub rozstawiane są duże namioty cateringowe na potrzeby konferencji odbywających się we Wrocławskim Centrum Kongresowym. Jest to również miejsce, w którym goście chętnie gromadzą się, by podziwiać pokazy Fontanny Multimedialnej.

Do zabytkowej Pergoli projektu Hansa Poelziga składającej się z 750 kolumn przylega plac mierzący blisko 4000 m², okalający największą w Polsce Fontannę Multimedialną.

Ta unikatowa przestrzeń niewątpliwie wzbogaca ofertę wynajmu powierzchni w kompleksie Hali Stulecia. Proponujemy organizatorom zielony teren dla organizacji koncertów i festiwali muzycznych czy spotkań firmowych w formie pikniku. Dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu Wrocławskiego Centrum Kongresowego, tereny zewnętrzne Pergoli z placami żwirowymi przy małej fontannie, przy Sali audytoryjnej i przy Sali wielofunkcyjnej stanowią miejsce odpoczynku między prelekcjami czy spotkaniami. Pergola jako integralna część terenów wystawowych kompleksu idealnie sprawdzi się również jako lokalizacja dla wystaw i outdoorowych prezentacji, a także imprez sportowych. Jest to również teren ogólnodostępny dla odwiedzających – miejsce wyjątkowo lubiane przez wrocławian, a jednocześnie jedna z największych atrakcji turystycznych Wrocławia.

wydarzenia plenerowe otwarte lub zamknięte – koncerty, festiwale, spektakle | wydarzenia sportowe | pikniki rodzinne, firmowe | przestrzeń wystawiennicza i ekspozycyjna

  • Pergola – prostokątny plac z małą fontanną
  • Plac żwirowy przy Sali audytoryjnej
  • Plac żwirowy przy Sali wielofunkcyjnej

Lokalizacja: teren przylegający do Wrocławskiego Centrum Kongresowego

Charakterystyka przestrzeni:

  • przestrzeń bezpośrednio przylegająca do Wrocławskiego Centrum Kongresowego
  • centrum Pergoli stanowi Fontanna Multimedialna
  • przestrzeń publiczna, główny trakt spacerowy dla turystów i wrocławian
  • 750 zabytkowych kolumn złączonych trejażami

Podstawowe wyposażenie:

  • teren wyposażony jest w przyłącza prądu o mocy 3 kW 1 fazowe, 400 V 3 fazowe oraz przyłącze siłowe o mocy 63 A

Dodatkowe informacje nt. przestrzeni:

  • istnieje możliwość wjazdu samochodów osobowych – wysokość 355 cm, szerokość 450 cm
  • możliwość podłączenia wodnego
  • możliwość ustawienia hali namiotowej

Sala główna to spektakularna sala widowiskowa mieszcząca się na poziomie 0 w centralnej części budynku. W skład sali głównej wchodzi płyta główna, na której w razie potrzeb ustawiana jest widownia z krzeseł i mobilnych trybun. W przypadku wydarzeń targowych i koncertów stojących płaska powierzchnia płyty pozostaje pusta. Półokrągłe wnęki sali głównej wypełniają balkony, które wspólnie z krzesłami na płycie głównej tworzą widownię koncertową, sportową lub kongresową. Hala Stulecia to jedyny na świecie obiekt wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, który może pochwalić się taką funkcjonalnością.

W zależności od potrzeb i rodzaju wydarzenia, w sali głównej istnieje także możliwość ustawienia stołów konferencyjnych lub bankietowych. Dzięki wielofunkcyjności tej przestrzeni możemy poszczycić się tym, że w Hali Stulecia organizowane są nie tylko koncerty i festiwale muzyczne, ale także bankiety i bale na ponad 1000 osób, kongresy i konferencje, a nawet wydarzenia sportowe czy widowiska na lodzie. Ponadto duża nośność podłogi, która wynosi aż 1500 kg/m2, umożliwia wjazd samochodów lub wielkogabarytowych stoisk. Wysokość kopuły od poziomu płyty głównej to 42 m. Zmieszczą się tu imprezy najwyższych lotów.

Lokalizacja  centralna część Hali Stulecia, poziom 0

Dane techniczne:

  • powierzchnia całkowita:  4370 m2  
  • wysokość od płyty do wieńca: 20 m
  • wysokość od płyty do pierścienia: 35 m
  • wysokość od płyty do szczytu kopuły: 42 m
  • maksymalna rozpiętość płyty głównej: 95 m
  • średnica kopuły na wysokości wieńca: 65 m
  • kubatura: 126 000 m³

Charakterystyka sali:

  • niepowtarzalne i  historyczne wnętrze
  • płaska podłoga – betonowa posadzka, której nośność wynosi 1500 kg/m2
  • dostęp światła dziennego, możliwość całkowitego zaciemnienia dzięki systemowi rolet
  • bezpośrednie przejście z garderób na scenę
  • 10 pomieszczeń garderobianych z pełnym węzłem sanitarnym
  • szatnia dla uczestników wydarzeń
  • sąsiedztwo parkingu miejskiego dla uczestników wydarzeń

 Podstawowe wyposażenie i usługi:

  • podstawowy pakiet obsługi organizacyjno-technicznej
  • scena wraz z widownią lub całkowicie pusta powierzchnia płyty głównej
  • nagłośnienie komentatorskie
  • oświetlenie sportowe
  • wyposażenie garderób, zamknięta strefa backstage
  • dwie strefy gastronomiczne
  • radiowęzeł, WiFi

Ilość osób wg układu:

  • układ koncertowy siedzący – w zależności od potrzeb. Poniżej prezentujemy maksymalne ilości osób na widowni (trybuny i balkony) oraz na płycie głównej (krzesła)
  • trybuny mobilne (A2, B2, C2, D2,)  –  2094 osoby
  • balkony stałe (A1, B1, C1, D1)   – 3148 osób
  • płyta główna – widownia z krzeseł –  1840 osób
  • płyta główna – pusta – 5000 – 6500 osób w zależności od ustawienia trybun
  • układ bankietowy (stoły okrągłe śr. 160 cm) – maks. 1500 osób (scena z przestrzenią taneczną i bufetami)
  • układ koktajlowy – maks. 4000 osób (scena z przestrzenią taneczną i bufetami)
  • układ szkolny – 1000 osób

UWAGA! 
Wszystkie warianty zakładają maksymalną ilość osób przy scenie o wymiarach maks. 10 m x 12 m, wybudowanej w odległości 2 m od krańca balkonu C1. 

Powiększenie obszaru scenicznego, rozbudowane stanowisko FOH czy też dodatkowa aranżacja sali zmniejsza powierzchnię użytkową dla widowni, a tym samym ilość osób na płycie, które mogą wziąć udział w wydarzeniu. Prosimy także pamiętać o miejscach siedzących z ograniczoną widocznością, które przy poszczególnych aranżacjach sceny należy wyłączyć ze sprzedaży. 

Przed rozpoczęciem sprzedaży biletów należy skonsultować układ z przedstawicielem Zespołu produkcji wydarzeń.

Dodatkowe informacje nt. sali

  • wejście na widownię możliwie jest zarówno z płyty głównej, jak i z kuluarów
  • trybuny mobilne  – możliwość złożenia do pozycji pionowej lub usunięcia, wejście na sektory znajduje się z poziomu płyty głównej
  • widownia mobilna – tworzona z krzeseł połączonych blaszaną konstrukcją, maksymalna ilość krzeseł ustawiana w jednym ciągu to 16. Po każdym 16-tym krześle następuje 2-metrowe przejście
  • możliwość ekspozycji samochodów w sali
  • sala dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Sala Cesarska znajduje się nad wejściem głównym do Hali Stulecia. Jest owalnym pomieszczeniem z balkonem, widokiem na Iglicę oraz wyjściem na widownię Hali. To idealna przestrzeń dla gości specjalnych, w której można zorganizować zasiadany bankiet oraz bankiet stojący dla 300 osób. Wykorzystywana jest również na rozmaite wykłady, prezentacje i szkolenia. Często służy też jako strefa VIP podczas koncertów, konferencji lub imprez targowych.

Lokalizacja: poziom +1 w Hali Stulecia

Dane techniczne:

  • powierzchnia: 300 m2
  • powierzchnia pomieszczeń gospodarczych: 2 x 27,17 m2
  • wysokość: 7,34 m
  • długość (w najdłuższym odcinku): 22,25 m
  • szerokość (w najszerszym odcinku): 14,5 m

Charakterystyka sali:

  • balkony z widokiem na Plac pod Iglicą
  • możliwość wyjścia na widownię Sali Głównej (amfiteatr – sektor A1)
  • dwa osobne wejścia do sali z holu głównego Hali Stulecia + dwa osobne wejścia od strony widowni (sektor A1)
  • sufit Sali Cesarskiej posiada przeszklony świetlik, dzięki czemu przestrzeń jest bardzo dobrze doświetlona światłem dziennym

Ilość osób wg układu:

  • układ teatralny – 250 osób
  • układ szkolny – 200 osób
  • układ bankietowy (stoły okrągłe) – 80 osób
  • układ koktajlowy na stojąco – 200 osób

Dodatkowe informacje nt. sali:

  • dodatkowa przestrzeń do wykorzystania – hol między salą, a wejściem na sektor A1 – powierzchnia może być zagospodarowana np. jako miejsce na catering, zaplecze cateringowe, miejsce odpoczynku itp.
  • z uwagi na duży pogłos w sali rekomendujemy montaż kotar pochłaniających dźwięk, sala wyposażona jest w linkę na całej długości, wzdłuż ścian (wyposażenie i montaż kotar to koszt dodatkowy organizatora wydarzenia)
  • w przypadku potrzeby wyciemnienia sali w porze dziennej (wykłady, prezentacje) zaciemnienie świetlika jest możliwe przez wyłożenie go kryjącą folią lub innym materiałem od strony zewnętrznej (dach), prace tego typu wykonują podmioty zewnętrzne i osoby z uprawnieniami alpinistycznymi (usługa wykonywana jest na koszt organizatora wydarzenia)
  • sala dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • toalety, w tym dla osób z niepełnosprawnościami, w sąsiedztwie sali
  • winda w sąsiedztwie sali

Rotundy rozmieszczone są w kuluarach obiektu. Do każdej z nich prowadzą dwa wejścia – z wnętrza Hali Stulecia i od zewnątrz budynku. Dostępne są dwa jasne i przestrzenne pomieszczenia o powierzchni 100 m² każde.

Dane techniczne:

  • Wysokość – 5,60 m
  • Szerokość – 11,9 m
  • Głębokość – 9,90 m
  • Powierzchnia – 100 m2
  • Drzwi do rotund: wysokość 3,25 m, szerokość 1,95 m

 Charakterystyka sali:

  • wykładzina dywanowa
  • bezpośredni dostęp z zewnątrz budynku oraz z kuluarów
  • dostęp światła dziennego
  • oświetlenie sufitowe
  • dostęp do internetu WiFi
  • różne możliwości aranżacji rotund (układ teatralny, szkolny, obradowy, bankietowy, koktajlowy, przestrzeń cateringowa)

Ilość osób wg układu:

  • układ teatralny – 80 osób
  • układ szkolny – 40 osób
  • układ obradowy – 40 osób
  • układ koktajlowy – 50 osób

 Dodatkowe informacje nt. sali:

  • Sala dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Przestrzenny, funkcjonalny i dający się niemal dowolnie aranżować  korytarz otaczający salę główną Hali Stulecia, zwany kuluarami, zapewnia swobodny ciąg komunikacyjny podczas wydarzeń organizowanych w obiekcie. Dodatkowo kuluary są doskonałą przestrzenią wystawienniczą podczas targów, kongresów i konferencji, a znajdujące się tutaj dodatkowe wnęki B, C i D można zaadaptować na strefy gastronomiczne czy cateringowe lub zaaranżować dodatkowe sale konferencyjne przy użyciu systemu zabudowy targowej. Regularnie rozmieszczone świetliki dachowe zapewniają dostęp światła dziennego.

Dane techniczne:

  • powierzchnia całkowita: 2700 m2
  • powierzchnia wystawiennicza z ciągami komunikacyjnymi na szerokość do 3 m – 1620 m2
  • szerokość: 5 m
  • wysokość: całkowita do sufitu – minimalna 4,25 m

 Charakterystyka powierzchni:

  • płaska podłoga
  • dostęp światła dziennego
  • radiowęzeł, Wifi
  • System Digital Signage – ekrany do wykorzystania podczas wydarzeń 

Dodatkowe informacje nt. Sali

  • sala dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • maksymalna wysokość pojazdów 2,9 x 3,2 m
  • bramy techniczne:

B4-B5 – 4,33 m x 4,20 m
C7-C8 – 4,29 m x 4,20 m

Trzy wnęki kwadratowe zlokalizowane są w kuluarach przy wyjściach z Hali Stulecia. Kształt kwadratu o  powierzchni 200 m²  daje swobodę aranżacji przestrzeni. Przestrzeń wnęk może być wykorzystana jako powierzchnia cateringowa dla artystów lub jako sala warsztatowa.

Sala dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Plac pod Iglicą to ponad 2800 m² powierzchni do zagospodarowania przez organizatorów. Plac usytuowany jest przed wejściem głównym do Hali Stulecia. Teren znakomicie nadaje się jako dodatkowa przestrzeń wystawiennicza oraz reklamowa podczas wydarzeń organizowanych w kompleksie Hali Stulecia.

Lokalizacja: teren przylegający do wejścia głównego Hali Stulecia

Dane techniczne:

  • powierzchnia całkowita: 2838 m2
  • długość: 86 m
  • szerokość: 33 m2

Charakterystyka placu:

  • przestrzeń bezpośrednio przylegająca do Hali Stulecia
  • utwardzona nawierzchnia
  • centralny punkt – stalowa Iglica o wysokości 96 m

Podstawowe wyposażenie i usługi:

  • teren wyposażony jest w przyłącza prądu i oświetlenie
  • możliwość podłączenia wodnego

Powierzchnia targowa:

  • 2838 m2 brutto

Ilość osób wg układu:

  • indywidualnie wg zapotrzebowania i możliwości

Dodatkowe informacje nt. placu:

  • w sezonie letnim połowa placu zagospodarowana jest jako strefa gastronomiczna – food-trucki
  • przestrzeń reklamowa oraz wystawiennicze i ekspozycyjna
  • wydarzenia gastronomiczne, giełdy i kiermasze

    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania i wysłania odpowiedzi. Administratorem danych osobowych jest WP Hala Ludowa Sp. z o.o. Dane wpisane w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z Polityką prywatności.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z przesłaniem zapytania za pomocą formularza kontaktowego. Zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.