Nasza oferta

Poznaj szczegóły współpracy z nami

Hala Stulecia to unikatowe na skalę światową miejsce, które łączy ludzi. Wraz z Wrocławskim Centrum Kongresowym, Fontanną Multimedialną, zabytkową Pergolą, Placem pod Iglicą oraz przyległymi terenami zielonymi pozwala na organizację każdego rodzaju wydarzeń.

Jak  wygląda proces realizacji wydarzenia i współpracy z naszymi specjalistami?

Proces od rezerwacji powierzchni do realizacji wydarzenia dzieli się na kilka etapów:

  • rezerwacja powierzchni, wizja lokalna i oferta najmu wraz z ofertą cateringową,
  • potwierdzenie zamówienia i pierwsze formalności,
  • realizacja wydarzenia wraz z rozliczeniem.

W pierwszych etapach Organizator rozpoczyna współpracę z Zespołem sprzedaży – obejmują ona  indywidualną ofertę najmu, spotkania i negocjacje, których efektem jest potwierdzenie organizacji wydarzenia i podpisanie stosownej umowa najmu.

Realizacja wydarzenia to etap współpracy z Project managerem z Zespołu produkcji wydarzeń w zakresie przygotowań organizacyjnych, ustaleń technicznych i zamawiania usług dodatkowych. Projekt manager odpowiedzialny jest za bieżący nadzór nad przebiegiem wydarzenia ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo w obiekcie, stan i jakość realizowanych usług . Proces zamyka rozliczenie wydarzenia oraz omówienie przebiegu współpracy. Organizator wypełnia ankietę satysfakcji oraz składa na ręce Project managera referencje lub uwagi, aby ponownie spotkać się z nami podczas przyszłych realizacji.